Zaprimanje uređaja za Apple servis (a i ostale) vršimo na svim maloprodajnim adresama navedenim na LINK-u. Vaš uređaj sa opisom kvara predajte našem osoblju koje će preuzeti sve vaše podatke te ukoliko se radi o uređaju pod jamstvom, molimo da priložite kopiju ili orginalni račun kako bi vas savjetovali o daljnjim postupcima. Jamstvo se ostvaruje uz predočenje jamstvenog lista. U jamstvo ne ulaze kvarovi uzrokovani mehaničkim oštećenjima, te vodena oštećenja.
Dijagnostika kvara se vrši unutar 1 radnog dana za smartphone i tablete, te 3 radna dana za računala. Praksa pokazuje kako se isti najčešće završe kroz sat vremena (smartphoni i tableti), odnosno radni dan za računala. Ukoliko bude potrebna zamjena pojedinih dijelova koje trenutno nemamo na skladištu, isporuka se, u prosjeku, čeka 7-14 radnih dana, maksimalno 45 dana.
Popravci do 250 kuna se smatraju ekonomski isplativim te se za popravak ne traži suglasnost korisnika, već ga se obavještava po popravku uređaja da se isti može preuzeti.